Klantvriendelijk communiceren




Inhoud van de training

Is het soms moeilijk om aan de eisen van klanten te kunnen beantwoorden? En heb je vragen rond het omgaan met lastige klanten? Dan kan een training klantvriendelijk communiceren helpen.

Ieder moment dat een klant in contact komt met een aspect van de organisatie, hoe veraf ook, heeft die klant de gelegenheid om een indruk te vormen over die organisatie. Elk moment dat medewerkers contact hebben met de klant is daarom een moment van de waarheid. Elk moment biedt de mogelijkheid om te schitteren of om te ontgoochelen. Medewerkers moeten dus op elk moment vriendelijk blijven en kwaliteit leveren, ook bij lastige klanten. Samen met de deelnemers gaan we daarom op zoek naar inzichten en technieken rond klantgerichtheid.

Leerdoelen

We leren je om:

  • te voldoen aan de verwachtingen van de klant;
  • win-win situaties te creëren voor de organisatie en de klant;
  • om te gaan met lastige klanten;
  • klachten op een constructieve manier te behandelen.

Doelgroep

Deze training is bedoeld voor alle medewerkers die op een klantgerichtere manier willen leren denken.

Bron: de typen klanten, gebaseerd op Wilson

Meer info?

We komen graag deze training in jouw bedrijf geven. Voor meer informatie of een prijsofferte rond deze training kan je mailen naar info@novare.be.

Om je gebruikservaring te verbeteren maken we gebruik van cookies. Door onze site te gebruiken ga je akkoord met deze cookies? Geen probleem!